DAR BOŽÍ LIDSTVU: RECEPTY "PRO ŽIVOT".. ( Plán "A" STVOŘITELE" ).. nyní s otázkou..


 Víra a Sketimus ? 

DUŠIČKO i krásná..
TA která.. 

JAK to jde dohromady ? 

Věříš ? 

CO ?? ŽE věříš ? 

A V CÓ ? 
.. KDY..VĚŘÍŠ ? 

Věříš ve Mne ? 
ŽE věříš ? 
A JAK ? 


Nó.. Já vím. .. 
Odpověď Stevena Segala
onehdá ve filmu zněla i:
,, Věř si v co chceš.."
Ovšem.. **Já**
..mám rád, raději, 

Pomůžeš Mi.. kdy.. kdes.. 
DUŠIČKO
TA která..i krásná v tom ? 

~~
Youtu.be tým Mi v plezíru svém
nabízí teď spot svůj, 
s textem s podezřením na Hashingtonovu na nemoc.. že to Mám sečtený souhrnně, příznaky nemoci té, na jedné stránce, 
s rozjařilým úsměvem nějakého může na fotce.. prý že jde o fakturu.. 
a že TÓ podle toho textu MÁM VZÍT DO SVÝCH RUKOU..

NÓ, TAKY UMÍM VYSTAVOVAT FAKTURY. 

A TAKÉ LIDOVÉ RČENÍ PRAVÍ:

"..HLOUPÉMU NAPOVĚZ. .. 

.. TEN, KDO POCHOPIT NECHCE, 
TEN DÓ SEBE KOPNE SÁM. "

A LUCKU VONDRÁČKOVOU

ŠMEJDSKoKRETÉNSKY
VE SPOTECH TĚCH SVÝCH, 
KANÁLE ,,YOUTU.BE ČR"
NEZNEUŽÍVEJTE. 
VY PAKA i: POLITRUCKÁ. 





Populární příspěvky z tohoto blogu

Móda.. no, NEJEN "Édy".. asi..

CESTY CEST